tirsdag 15. september 2009

Vest i Sulka




Fikk så lyst til å lage noe til meg selv, så det ble denne vesten strikket i Sulka (http://www.idas.no/). Den ble kjempefin, men selvfølgelig hadde jeg strikket den for liten:-( (jeg er nok litt for stor i bolen:-))




Legger den ut for salg for kr 600,-, så bare mail hvis du er interessert. (str M)




Forresten så la jeg merke til at telleren plutselig var på over 11000 treff!!! Det må jo være en feil, for sist jeg sjekket hadde jeg bare 4-500?? Noen som har opplevd lignende? Hadde jo tenkt å finne på en kul konkurranse til 10000 treff... må visst legge hjernen i bløt nå..

2 kommentarer:

  1. Den vesten var nydelig, men eg får nok samme problemet med bolen:) Du har sikkert hatt mye besøk på bloggen din. ikke alle er flinke å legge igjen kommentar..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails