onsdag 7. oktober 2009

Dominosokker




Har litt sokkedilla for tida, men så har jeg så mye garn jeg bare er NØDT til å prøve:-) Denne gangen fant jeg et bilde av noen sokker strikket med dominomønster. Jeg satte i gang, og fikk til slutt sammen et mønster.




Sokkene er strikket i Sterk fra Du Store Alpakka. Et nydelig garn å strikke med. Jeg brukte 2 nøster i farge 813 og 2 nøster i farge 814. De blir nok brukt mye! Kjempefine å bruke til skjørt og tunika, og ikke minst er de varm og god:-)




4 kommentarer:

  1. Nydelige sokker, dette her, Janne-Grethe!
    Hilsen fra Nord-Troms!

    SvarSlett
  2. Stilige sokker du strikker. Eg har ikke fått dreisen på det ennå. Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  3. Så mye fint du strikker. Likte de fabeldyrsokkene godt. Er det noe du selger mønster på i nettbutikken din?

    SvarSlett
  4. Hei på deg. Fant bloggen din via medina. Kjempe fin blogg med masse flott! Domino sokkene var stilig! Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails