lørdag 28. november 2009

Torsken

Nå er jeg i Torsken på helgebesøk:-) Fant et fint bilde av Torsken Kirke på http://www.norphoto.com, så jeg lånte det.
Snart skal jeg til Gryllefjord der vi skal ha et nytt "storparty" med strikkegarn, perfect home, oriflame og tupperware:-)
Håper det kommer noen folk så tett oppi juleforberedelsene. Har ikke med fotoapparat, men skal prøve å få tatt noen bilder med mobilen. Den er litt ustabil når det gjelder bilder, så jeg kan ikke love noe, men oppdatering om hvordan det gikk kommer nå i allefall:-)

1 kommentar:

  1. Å den veska di ble kjempefin. Fikk ikke med meg at du har oppdatert, for det komm ikke opp på blogglista mi. Fint bilde av kirka også. Det er en utfordring til deg i bloggen min. Håper du tar deg tid. Lykke til på partyet!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails