lørdag 21. november 2009

Tøvete veske:-)

Ble så inspirert av en kunde som var innom med et mønster på veske at jeg måtte prøve selv:-)
Slik ser den ut før tovingen. Har akkurat puttet den i vaskemaskinen, så jeg er veldig spent på resultatet!

Mønsteret fant jeg på garnstudio.no, men jeg har brukt viking naturgarn i bunnfarge og viking alpaca superfine til kantene og mønsteret på vesken.
Forandret litt i forhold til mønsteret, men ikke alt var planlagt:-) Oppdaget at jeg hadde strikket 7 cm for kort, og da var jeg nesten ferdig! Og da orker jeg ikke å rekke opp igjen!
Sirkelmønsteret er fri fantasi.

Kommer med oppdatering på vesken i morgen. (uansett resultat, så dette kan bli morsomt:-)

1 kommentar:

  1. Så spennende veske du har strikka! men du har jo glemt å blogge den ferdig;) Er spent.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails