fredag 28. august 2009

Ferdige kosesokker og påbegynt fabeldyrsokker




Endelig ferdig med kosesokkene:-)

Tror de blir bursdagsgave til svigermor. Hun liker den nydelige oransje fargen:-)

Nå har jeg begynt med fabeldyr-sokker til Kristian (mellomste på 4 år) De blir knalltøffe. Sokker med øyne, ører og klør på tuppen! Gjett om han gler seg til de blir ferdige:-) Han har allerede bestilt et par til i en annen farge:-)

I dag har jeg også bakt knekkebrød for første gang! De ble kjempegode, og oppskriften fant jeg på godis-bloggen til Monicas: http://godismat.blogspot.com/ Jeg vet ikke om bloggen er aktiv lenger, men tusen takk for oppskrifta Monicas! Den blir garantert bakt flere ganger!

2 kommentarer:

  1. Nydelige sokker!! Du er fantastisk flink på den strikkinga!! Du min bestemor lurte på hvor man kunne få tak i noe som heter "grytelapp med ansikt" eller var det et ansikt som ser ut som en grytelapp? hun skulle iallefall ha tak i det ansiktet, vet du hva jeg snakker om og hvor evt man kan få tak i det? hun hadde sett noen andre på klubben som hadde laget slike...

    SvarSlett
  2. Fin utsikt du har fra verandaen. *misunnelig* Sokkan ble kjempefin!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails