søndag 16. august 2009

Prøver på noe nytt


I dag fant jeg ut at jeg skulle hekle et sjal i englemasker, eller kjærlighetsmasker som det også kalles. Har aldri prøvd det før, men jeg fant et mønster og satte i gang!

Selvfølgelig så fikk jeg det ikke til! (synes det er veldig dårlig forklart i de fleste mønstrene jeg kom over)

Redningen ble Felisis Blogg:-) Jeg googla "englemasker" og fant denne linken: http://felisistrikker.blogs.no/2007/11/14/title~3294321/

GENIALT!!

Nå er jeg godt i gang med sjalet, så Tusen Takk Felisis!

3 kommentarer:

  1. De englemaskesjalene er kjempefine. Har strikka noen små i mykt garn som småjentene bruker som skjerf.Ha ei fin uke!!

    SvarSlett
  2. heisann...jeg er ei sånn englemaskedame....elsker disse sjalene, og brukte i tillegg til personlig opplæring denne linken som du hendvender til...gleder meg til å se sjalet ferdig....ha en vakker fredag

    SvarSlett
  3. Hyggelig at forklaringen min kommer til nytte :)
    La oss få se sjalet da, gjør ingen ting om det ikke er ferdig. *spent*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails