mandag 24. august 2009







Ja, der var mandagen over og hverdagen tilbake. Det har vært ei hektisk helg her på øya. Masse folk og masse morro på Husøydagan:-)
Som innflytta Husøyværing må jeg bare si hvor imponert jeg er over dugnadsånden i bygda! Folk har stått på fra morgen til kveld i flere dager for å få alt klart til 20-års jubileumet til Husøy-dagan.


Jeg hadde stor suksess på markedet, og da spesielt på sokkegarn. Kjempearti:-) Etter markedet bar det avgårde til fiskerestauranten og oppvask-vakta mi. Det var utrolig mye folk!! Bilene stod parkert helt opp i fjellsia. (på veien som
du ser på øverste bilde)
Så bar det avgårde på bygdefest på tørrfisk-lageret. Musikk for kvelden var et band fra Fjordgård (nabobygda) som heter Blindfold. Utrolig flinke!!
Nå er det et helt år til neste gang, men jeg gleder meg allerede:-)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med godt salg og vel overståtte husøydager!!:) Lagde kaka di her om dagen, og den var kjempegod!:) Hører fra alle kanter at det var skikkelig vellykka! Tok ikke tuiren dit selv pga av rykte om den køa som sto lang oppi bakken,haha.

    SvarSlett
  2. Så mye fint garn du har å selge. Ser ut som om dokker har hatt fine husøydaga. Vi var på hytta.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails